Opijenost


Postoje trenutci kada se maximalno opustim u sebe tako da me obuzme potpuno blaženstvo, da mi je nestvarno toliko uzivati naizgled ni u čemu a zapravo u svemu.  Neko me sretne u tom stanju > cakle ti oci, šta je to sa tobom, da li si pijan, da nisi ‘na necemu'.. oh oh smeskam se samo
 ..kakva zamena teza..No, no This Is Me!.., nema veštackih imputa.. češće me srećeš u krutosti mojoj , pa ti je čudno. A ovo sad, to je ekstaza opijenosti Životom, samo to; možda ti delujem Luđački pomalo, mada u takvom pogledu tvom.. ako bi me i sreo kojim nesrećnim slučajem, pod zaista uticajem droga mislio bi moguće- da sam Savršeno Normalan! Ah da. Samo um zna o normalnom šta je i kako izgleda :D

Koliko god da sam umeo da popijem, a jesam, nisam dokučio te tvoje black out priče o amnezijama koje alkohol sutradan stvara, pa ne znaš gde si bio il šta radio, govorio. Iskusio sam to u besu recimo, da, mada nikad u ovim drugim opijenostima.. i vidim dalje, alkohol samo stvara malčice fleksibilniji medijum da u njemu poravnaš sve svoje kockice potrebne da se, spuštanjem gardova, ispolji unutrašnja blagost: piješ i odjednom si drugar sa onim zbog koga te je ostavila žena iako si do malopre hteo za glavu da ga skratiš. Oh, Sad si fleksibilan.., nisi mogao plesati ni u svojoj sobi, nasamo, sada si pijan i igraš na ulici..oh prelepa Sloboda, i primamljivosti alkohola:)..nakon te amnezije koju spominješ, bude ti još gore: sve šta ne ubije ojačava..tu postojeću a rigidnu strukturu sa kojom smo se i uhvatili za čašicu. Oh well

Sve uvek izvire iz tebe, blaženstvo otvorenost zadovoljstvo i haj nije tu zato jer je alkohol tu ili droga, već zato jer si ti tu, konačno dopustio neinhibirano ispoljavanje..posredstvom umetnih trikova uklonio Stražare. Ali sve će trajati kratko, ti se ne možeš napuniti, trikovi ti razaraju telo a bacaju u ne-svest..uskoro će blagost ove opijenosti zameniti nešto ružno.  Tek poneko se može opijati tako da ujedno ostane Budan i svestan..to nije slučaj za običnog čoveka.

Za tebe koji ionako tražiš živost, životnost vitalnost, alkohol ti može biti kratkoročno olakšanje, Ne i podrška il saveznik na tom putu. I bez pića dal si i koliko svestan prvo.  Ali zato možeš  postati opijen od Života i lud u toj tihoj ekstazi,  a ipak balansiran. Trezan od alkohola il droga, a opet Pijan gde god da si, šta god radio..Integrisan sa Životom umesto sa Vinom ah, poravnaš se sa svojom prirodom i ona je blaženstvo..

i ja tek ponekad uspevam_dospevam tu, a onda kada i sam iskusiš, nećeš mi pri narednom susretu postavljati tako slabovida pitanja 'na kojim si drogama' dok ispoljavam šta jeste, potpuno trezan od svega a pijan od Života:) umesto, pridružićeš se Plesu

 


I don't do drugs, I am drugs – Salvador Dali

 

Нема коментара:

Постави коментар