Kada sam zaista zavoleo sebe

Kada sam ...
Kada sam zaista...
Kada sam zaista zavoleo...

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...shvatio sam da me moj bes uči odgovornosti , a moja arogancija- poniznosti.. I stoga ih slušam pažljivo

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...izgubio sam strah da iskažem svoju istinu..jer sam prepoznao koliko je to dobar osećaj!

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...prestao sam sa pokušajima da spasim druge

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...prestao sam sa pokušajima da izbacim glasove kritičara iz glave. Sada pokažem da cenim i njihvou perspektivu, poručim: ''Hvala na vašem mišljenju'' i Tu se diskusija završava.

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...prestao sam da se plašim dokolice, i napustio pravljenje planova prigrlivši misteriju trenutka: sada činim ono što osećam da je ispravno za mene u datom momentu. Sada, ja sam u skladu sa sopstvenim ritmom.

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...naučio sam da vidim izvan lošeg i dobrog i postao Neutralan. Isprva sam mislio da je to indiferentnost..Sada vidim da to Jasnoća dolazi uz neutralnost

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...opraštanje drugima je postalo irelevantno.

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...prihvatio sam sve svoje darove i ograničenja

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...počeo sam da puštam sve nezdravo iz svog života..to je značilo: ljude, poslove, sopstvena uverenja i loše navike..bilo šta što mi je pomagalo da ostanem mali. Moj razum je ove korake isprva nazivao NE-lojalnost,..tek potom sam u njima uvideo ljubav prema čitavom postojanju

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...mogao sam da prihvatim neprihvatljivo!

*  Kada sam zaista zavoleo sebe

...prestao sam kriviti sebe za izbore koje sam napravio- to je učinilo da se osećam bezbedno i stoga sam preuzeo odgovornost za njih.

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...počeo sam da osećam božansku iskru i čujem njeno vođstvo. Učim da verujem tom prisustvu i živim budan

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...počeo sam da osećam unutrašnje zajedništvo. Taj unutrašnji tim sa različitim talentima, ukusima, sklonostima i načinu razmišljanja..moja je snaga i potencijal. Sada redovno održavamo sastanke tima.

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...uvideo sam da me sama Ljubav menja i da ne moram preuzimati taj posao i menjati sebe na silu. Dovoljan sam i dobar baš kakav Trenutno Jesam, i to kakav jesam služi celokupnoj evoluciji.

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...počeo sam da volim provoditi vreme u samoći, zadivljen njenom magijom, slušajući unutarnji Prostor

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...shvatio sam da nisam ni na koji način poseban, već jedinstven kao i svako drugi

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...redefinisao sam šta za mene predstavlja uspeh i život je postao jednostavan. Oh to mi je donelo neizmerno zadovoljstvo!

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...uvideo sam da sve dok ostajem miran i tih, sve od života dolazi k meni

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...uvideo sam da mi emotivni bol pokazuje da živim u neskadu sa istinom

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...naučio sam da ispunjavam sopstvene potrebe BEZ da to nazivam Sebičnim

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...počeo sam da osećam sva svoja osećanja, bez samo-osude i analiziranja.. SVA.. to znači i ona koja sam nekada pokušavao da izbegnem.., znate ona ''teška'' i ''negativna''. Time sam otkrio čuda, ..učinite- videćete

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...prestao sam da projektujem lične slabosti i snage na druge, zadržao ih i prihvatio kao svoje

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...počeo sam da naslućujem kompleksnost, misteriju i Prostranstvo moje Duše. Oh kako je budalasto od mene bilo da mislim da mogu znati nešto o značenju tuđeg života

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...moje srce je postalo tako nežno i blago da sam mogao poželeti dobrodošlicu tugama i radostima, jednako

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...naučio sam da pitam: '' ko se u meni oseća ovako?'', kada bih postao anksioznost, bes, tuga ili nespokoj. i sve dok strpljivo slušam, pronalazim kome je potrebna moja Ljubav

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...pronašao sam Sigurnost kakvoj nisu potrebne ni stvari ni ljudi da bih se osećao bezbedno!

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...prestao sam da želim da moj život izgleda drugačije nego kakav Sada jeste, uvidevši da baš takav služi mojoj evoluciji

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...osetio sam šta znači biti Slobodan

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...pronašao sam svoj Glas

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...oprostio sam sebi svaki trenutak u kome sam verovao da nisam dovoljno dobar, da sam premalo ovoga ili previše onoga

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...shvatio sam da me um može mučiti i obmanuti, ali da podređen mom srcu biva sjajan i plemenit saveznik

 * Kada sam zaista zavoleo sebe

..prestao sam da ignorišem i tolerišem moju bol

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...naučio sam da budem posebno nežan sa sobom kada primetim da se opirem

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...prestao sam da se javljam na telefon kada ne želim da razgovaram

* Kada sam zaista zavoleo sebe

...uvideo sam svoju svrhu i to me je spontano udaljilo od distrakcija


* Kada sam zaista zavoleo sebe

...naučio sam da kažem Da za ono što hoću i Ne za ono šta neću

 
* Kada sam zaista zavoleo sebe

...uspeo sam da pomirim svoju Hrabrost sa Strahom, a Naivnost sa Mudrošću, i svima napravim mesto za svojim stolom

 

Нема коментара:

Постави коментар