13 nežnih reči za svaku mlađu sestru


Ljubav starije sestre za sve prilike I neprilike: evo šta mi je rekla, glasno I nemušto..,  o školi, ljubavi, druženju, i životu, ma.. kad god mi je trebao  podsticaj!

(kada sam šizela zbog matematike)
·        Seti se da uživaš u svakom trenutku đačkih dana: zavrsi sve svoje obaveze ali ih ne uzimaj preozbiljno. Ako ti dani I nedelje prolaze samo od jednog do drugog testa, od jednog do drugog semestra , u isčekivanju raspusta.. uvek ćeš živeti u budućnosti. Fokusiraj se više na predmete koji ti idu dobro I lako I usavršavaj te teme..verovatnije je da će ti baš one više koristiti kasnije, nego ta španska sela sa kojima muku mučiš! J Oko njih se ne sekiraj- ne moramo svi biti odlični u svemu. Širi svoja interesovanja i Napreduj dalje u onome gde si već dobra.
(kada sam se uplašila od takmičenja gimnastike)

·        Koliko ćeš biti uspešna zavisi najviše od tebe , i Tvoje definicije uspeha!  talenat najviše vredi kada si spremna da uvek delaš u skladu sa onim što osećaš da je za tebe ispravno. Šta je ispravno znaćeš dok god si iskrena prema sebi a izazov je da budeš hrabra da to i učiniš. Dopusti da ti pomognu oni koji su isto tako iskreni I hrabri, a sve druge i sama ohrabri. Uostalom, na treningu nikad nisi promašila razboj ili pala sa grede..misli samo o narednom koraku Isključi sve ostalo I biće okej.
(kad smo bili nerazdvojni , a on pozvao Milicu ‘u bioskop’ J)
·        Znam da ti sad izgleda da je taj dečko najdivniji na svetu ali veruj da ćemo se uskoro osvrnuti na ovaj događaj i slatko ismejati- ubrzo ćeš se sama sebi čuditi šta ti se toliko dopalo kod njega. Svi smo u ovoj porodici prošli neuzvraćene simpatije i slomljena srca i svi smo to preživeli J Videćeš, vreme leči..aaa vreme leti kad se zabavljaš!..šta kažeš da mi odemo na hipodrom popodne?
    (kada sam razbila ogledalo)
·        Zahvaljujući mojoj diplomatiji mama i tata ti dopuštaju da se provučeš sa tolikim glupostima! Nema na čemu!! :)
 (pubertetske promene)
·        Molim te oblači odeću koja ti NIJE 3 broja veća! Sasvim je prirodno da tvoje telo izgleda drugačije nego sa 11 godina! Prihvati I slavi sazrevanje svog tela, ono će se još toliko puta menjati kako odrastaš pa I kasnije, u zrelom dobu. Jedi, pleši, trči, vozi bajs..uživaj u svim aktivnostima koje te pokreću, baš kao i do sada! uživaj u svom telu, opusti se. Bićeš dobro .
(nevolje sa drugaricama)
·        Sav život je stvaranje sopstvenog uma..stvari su onakve kakvim ih ti opažaš..što si ti bolja I sve oko tebe je bolje..zato preskoči sitne rasprave I samo radi na sebi..uvek moraš prevazići sebe. Ne sviđa ti se kako si reagovala?_ probaj nešto skroz drugačije sutra, videćeš kako ćeš ih iznenaditi..i sama ćeš biti iznenađena rezultatom. Ako si pogrešila, iskreno se izvini I još važnije nemoj učiniti istu stvar opet. Razgovarajte mirno: Ili ćete se pomiriti ili ćete se razići- u svakom slučaju uvek gledaj ono što je lepo kod drugih. Ništa se drugo tu ne može.
(pred srednju školu,i potom)

 
·    Može ti se činiti da nova, srednjoškolska prijateljstva neće biti toliko iskrena kao do sada ali zapamti: Niko nas neće osuđivati ni prosuđivati tako oštro koliko sami sebe osuđujemo. zato je najvažnije da budeš nežna prema sebi; nije važno šta drugi misle jer to nije ono što te pogađa_ jedino nas može pogoditi kada kroz druge otkrijemo nešto novo (što mislimo) o sebi, a šta nam se baš I ne dopada. Umesto da se ljutiš, uči iz toga!
       
·        Znam da vi devojke sad mislite da sve znate bolje od odraslih ali nije na odmet da čuješ i još nečije iskustvo, od nas starijih: trebaće vam moguće neko za drugačije poglede o ljubavi, seksu, zdravlju, životu- nećete se možda odmah setiti mene ali želim da znaš sam otvorena za sve vaše nedoumice I problemčiće. Nema teme koja bi mogla biti neprijatna, iskoristite tu sreću da imate nekog starjeg ‘na vašoj strani’ da vam pomogne
(Kada me je prvi put ostavio dečko)
·  Uživaj,  sve je u redu naćiće on nekog novog
(Kada sam prvi put ostavila dečka)   
               ·  Uživaj,  sve je u redu, naredni će te prihvatiti baš takvu kakva jesi
(kad je postala majka)
·        Izvini ako sam se žalila često da si tolika napast:  dobro sam istrenirala svoje živce i razvila strpljenje uz tebe. Hvala ti na tome! 
(po prijemu diplome)
               ·     Ne moraš danas znati čime želiš da se baviš do kraja života- čak I ako ti je nelagodno da ‘ne znaš’ još uvek svog big plan, imaj strpljenja sa sobom, dozvoli da se tvoj istinski put lagano otkrije-prati svoje strasti i voli sve što radiš_.Ne trebaš sada sve odgovore; što ti je prijatnije uz ideju da ‘nećeš uvek imati sve odgovore’ I sve ostalo će ići lakše. Volim te.
(kad sam postala majka)
·        Otvorila ti se potpuno drugačija, magična dimenzija života, I najčešće majčinstvo je zaista predivno. Ipak seti se: Kada poželiš da vrištiš I iskočiš iz svoje kože, pozovi me popićemo čaj.
A šta sam joj odgovorila svaki put? “Srećna sam da si samnom! Hvala ti. Volim te do meseca I nazad!”
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
          
 
 
 
 
 

 
 
 
 

 

 

 
 
 

 

Нема коментара:

Постави коментар